Inlägg: 2290669
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Tarasov: Sylwander spelar ju faktiskt inte center när Max är med. Det är rätt uppenbart att man hellre har honom som ytter.
Jag tror också att man då ser honom i ett slutspel där han blir väldigt mycket nyttigare.
Jag tror också att man då ser honom i ett slutspel där han blir väldigt mycket nyttigare.
+ 1
Skridskoåkningen köper jag absolut, du kan mkt väl ha här men ser inte riktigt samma sak. Samtidigt så känns det ändå som att både Karlin/Gradin ser något här.