+ 1
Inlägg: 2290847
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: Fnys 'Tycker faktiskt det är rätt trevligt med både er och besökare'
Sånt man bara säjer...typ vid möte med gammal skolkompis....vi måste träffas.....men du får min röst ändå.
Motivering: En av få MoDoiter som inte lägger onödigt stort fokus på att älta Timrås o Lövens tillkortakommande. Du klagar ju knappt på domarna ens.
Sånt man bara säjer...typ vid möte med gammal skolkompis....vi måste träffas.....men du får min röst ändå.
Motivering: En av få MoDoiter som inte lägger onödigt stort fokus på att älta Timrås o Lövens tillkortakommande. Du klagar ju knappt på domarna ens.
+ 1
Tycker faktiskt det är rätt trevligt med både er och besökare.