+ 3
Inlägg: 2290919
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Blake: snart presenterar kentää 4 nya svindyra från khl. Hinken sonderar utbudet på nya stolar från Mio.
Sjukt besviken på brutna löften
Sjukt besviken på brutna löften
+ 3
Sv: Silly season
Blake: Det är en så kallad dubbelregistrering som kickar in om/när vi har spelat klart. Luleå har gjort samma sak med Kristianstads Lindbom. Något som förekommer alla år hos de flesta lagen. Inga konstigheter.
+ 1
Sv: Silly season
Blake: Risken är att vi får en med efternamn D eller en till med W. Nu får man riktig ångest. Dock kul att silly season äntligen dragit igång
Ska Tex klara detta själv?
Eller kommer han tillbaka...? vågar jag ens nämna namnet..... han med efternamnet som börjar på B?