{9682}: ser att han spelat som tredjecenter i OS. Undrar om han är tänkt att fortsätta som center?
Inlägg: 2291234
Svarskommentarer
Sv: Silly season
SKiLMY: förmodligen inte, Lettland hade nog tunnt på centersidan? Han är vinge i KHL!
Sv: Silly season
SKiLMY: Tänkte just skriva att jag önskar att det kommer in en center också. Sen är jag glad att han har lite mer tyngd 86 kg än vad EP listar, 80 kg...
+ 2