KB: ok tack. Jag funderar nämligen på att gå på matchen mot Tingsryd på fredag men vill inte köpa biljett för tidigt om man skulle bli sjuk. Men några dagar innan borde väl räcka. Vi är 3 stycken som planerar att gå.
Inlägg: 2294128
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Andraassist:
Apropå Os- Studion Foppa är otroligt entusiastisk, tycker det kul att det skiner igenom att mest hejar nu.
Apropå Os- Studion Foppa är otroligt entusiastisk, tycker det kul att det skiner igenom att mest hejar nu.
+ 1