Inlägg: 2294346
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9108}:
Fast samtidigt är det ju märkligt av Vainio, vad fan ska han dit och göra när AIK:aren har 3 spelare runt sig. Han rusar dit som sista försvarare och ska peta med klubban, om han ändå gått in och stängt vägen för AIK spelaren. Väldigt konstigt agerande av honom.
Fast samtidigt är det ju märkligt av Vainio, vad fan ska han dit och göra när AIK:aren har 3 spelare runt sig. Han rusar dit som sista försvarare och ska peta med klubban, om han ändå gått in och stängt vägen för AIK spelaren. Väldigt konstigt agerande av honom.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{9108}:
Ingen kommunikation eller samarbete på 3-0 heller, vad fan är det för försvarsspel. Dom sjunker ju ner i knä på målvakten direkt och sedan är det hönsgård.
Ingen kommunikation eller samarbete på 3-0 heller, vad fan är det för försvarsspel. Dom sjunker ju ner i knä på målvakten direkt och sedan är det hönsgård.
+ 2
men AIK är verkligen på gång uppåt , samma med Mora