+ 1
Inlägg: 2295579
Svarskommentarer
Sv: MoDo vs AIK 200220
Tarasov: Tycker man kan sparka letten också, det är FÖÖR SEEENT, och vi har för TUUUNN trupp!!
Herre jestanes, VARFÖR ÄR LIVET SÅ ORÄTTVIST!!😫
Herre jestanes, VARFÖR ÄR LIVET SÅ ORÄTTVIST!!😫
Sv: MoDo vs AIK 200220
Tarasov:
Nä men seriöst så tycker jag vi gör två bra bortamatcher, men skral utdelning. Blir bättre nästa vecka.
Nä men seriöst så tycker jag vi gör två bra bortamatcher, men skral utdelning. Blir bättre nästa vecka.
Sparka Vigge sådana misstag får man inte göra i slutet av matchen