Majbrasan: Men vart har jag fel?
Inlägg: 2295609
Svarskommentarer
Sv: MoDo vs AIK 200220
JoakimE: "Men vart har jag fel?"
I exakt allting.
Du formulerar inte ens din fråga rätt.
Det heter "VAR har jag fel?" och inte "VART har jag fel?"
I exakt allting.
Du formulerar inte ens din fråga rätt.
Det heter "VAR har jag fel?" och inte "VART har jag fel?"
+ 1
Sv: MoDo vs AIK 200220
Känner att jag mentalt börjar ge upp denna säsong.Det blir inget SHL iår heller hur jobbigt det än är att inse.Vi kommer ju inte att åka ur iaf samt att vi kommer förhoppningsvis att klara en topp6 placering vilket betyder några hemmamatcher i slutspelet.