+ 27
Inlägg: 2297680
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Monno: Mikkel verkar rida på OS-vågen just nu, tar initiativ i varje byte i princip. Aldrig sett han såhär delaktig i spelet.
Snacka om att han agerar dansk spelmotor just nu.
Snacka om att han agerar dansk spelmotor just nu.
+ 11
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Monno: Han är en humörförgyllare, oerhört viktig pjäs i vårt lag.
Inför matchen, under matchen, när man ska tacka publiken, i omklädningsrummet efter match, flera gånger ser man hur han snackar med, kramar om och peppar Jelisejevs.
Han verkar vara en helt fantastiskt bra kille utanför plan. Att han verkligen försöker få in Jelly (ska vi säg så?) i gruppen.
Sen att han verkar bara blivit bättre såelare också efter OS gör ju inte saken sämre.