Inlägg: 2307272
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Kloka ord som vanligt för du vet mer än andra ..
Sista kapitlet försök ta bort det ..det passar inte in någon stans !!
Sista kapitlet försök ta bort det ..det passar inte in någon stans !!
Timrå hade lägst budget och man fick betala en massa till HV. Jämfört med lag som Djurgården och Malmö så inser väl alla att det ska till ett mindre mirakel om man ska spela jämt med dem. Timrå är ju ett lag med en förstakedja och tre fjärdekedjor. Tror fan att de ska ligga i botten.
Det är lite som att du skulle vara besviken om inte Ukraina trycker tillbaka Ryssland inom kort, får vad gör mer resurser? Allt handlar väl ändå om befälhavaren i din värld?