+ 1
Inlägg: 2307461
Svarskommentarer
Sv: MoDo vs AIK 220309
{5647}: Tar vi inte 3 poäng idag så ser jag 2:a platsen som körd.
Övrigt är ljudet i dagens sändning tamefan sämre än vanligt , hur är det möjligt att en arena från 2007 har så uselt tv-ljud?
I Husqvarna garden var det bra ljud senast.
Övrigt är ljudet i dagens sändning tamefan sämre än vanligt , hur är det möjligt att en arena från 2007 har så uselt tv-ljud?
I Husqvarna garden var det bra ljud senast.
Najs får ta Svenningssons plats i andra. Kanske kan det göra att han får mer puck och få igång honom på riktigt. det syns att det finns hockey i killen, men det var som att han inte fick utrymme med de coola killarna i första