+ 1
Inlägg: 2311110
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Uppdaterar lite då
Lag , tappade poäng
Västervik 5
Mora 5
Tingsryd 4
AIK 3
Kristianstad 2
Västerås 0
Jag vill fortfarande att vi väljer Västerås, tycker de andra lagen är mer obehagliga
Lag , tappade poäng
Västervik 5
Mora 5
Tingsryd 4
AIK 3
Kristianstad 2
Västerås 0
Jag vill fortfarande att vi väljer Västerås, tycker de andra lagen är mer obehagliga
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe:
Tycker vårt spel varit mest orytmiskt mot Vvik. Mora kan bli farliga.
Tycker vårt spel varit mest orytmiskt mot Vvik. Mora kan bli farliga.
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Intressant tabell, känns då lockande att välja Västerås men dels har de ju ett bra lag i grunden, dels är det ju ett uttryck att för varje seger kommer man närmare en förlust. Minst med fasa när vi Möte Luleå 2001 (Bäckis sista år) och vi hade vunnit allt mot Luleå den säsongen i grundserien. I slutspelet vann de sedan tre raka och så vann vi tre raka för att sedan förlora med 4-2 i avgörande matchen.
Lag , tappade poäng
Västervik 5
Mora 5
Tingsryd 4
AIK 3 (kan bli fler eftersom vi möts i morgon)
Kristianstad 2
Vita Hästen 1
Västerås 0
Eftersom HV förlorat båda bortamatcherna mot Västerås väljer dom nog ett annat lag. Vore kaxigt och logiskt att vi väljer lag 5 från serien. Flera andra lag har varit lite jobbigare att möta,