Inlägg: 2311179
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: Söderberg kvitterar till 1-1 i matchen Malmö-DIF. Tycker att Malmö varit det bättre laget. Jag hoppas att Malmö vinner, så att TIK inte ska ha så långa resor i det negativa kvalet
+ 1
Bara ångest