+ 1
Inlägg: 2311286
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: Timrå - DIF kvalar med all säkerhet . Vilka ser ni helst åker ut? Jag unnar timrågogogo att han får se sitt lag spela i allsvenskan till hösten.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: Tycker det är bra att ett sådant mål godkänns eftersom det hade blivit mål oavsett. Skönt att se det sunda förnuftet råda istället för en helt svartvit-regel med tanke på hur målvakterna använder stolparna idag.
Förhindrar dessutom att målvakter och utespelare "råkar" flytta målburen vid solklar målchans, i den mån det går.
Likväl roligt att se hur folk på twitter går i taket trots att man ej har koll på reglementet. Besynnerligt beteende.
Förhindrar dessutom att målvakter och utespelare "råkar" flytta målburen vid solklar målchans, i den mån det går.
Likväl roligt att se hur folk på twitter går i taket trots att man ej har koll på reglementet. Besynnerligt beteende.
+ 3
Hur kan 2-1 målet godkännas, helt otroligt