TickledDonkey: det var väl så vitt jag minns en match med publik emot Björklöven. Andra matchen som va på hemmaplan för Modo har jag för mig var utan publik. Alltså 2020
Inlägg: 2311801
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Ygge83: hej! Finns det bara ett sätt att kolla på slutspelet? Eller går det på något sätt att komma billigare undan än att betala 499 kr i månaden för premium plus om man inte vill binda sig? Mvh