+ 3
Inlägg: 2314874
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Robin Ztorken L: jag bryr mig inte alls.
Han är bara borta ur mitt minne och kommer förbli borta.
Han är bara borta ur mitt minne och kommer förbli borta.
Han kanske visar skitattityd även i LHC😄😄😄