Tror Mora kan skaka BIK, om Björka fortfarande borta.
Inlägg: 2315106
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: Björklund var med i sista seriematchen så är nog redo
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: Hoppas HV ryker i kvarten i kampen om att vara Smålands tredje bästa lag. Annars får vi inte välja motståndare i fortsättningen