Inlägg: 2315247
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Skicklig hockeyspelare. Men han gnällde sig ur kontraktet när det gick dåligt för SSK. Sa rakt ut till dem att han inte tänkte spela till hundra procent så länge han var kvar.
Så nej tack där.
Så nej tack där.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly:
Tippar kvartsfinalerna såhär
Hv vinner 4-1
Modo vinner 4-2
Karlskoga vinner 4-2
Löven vinner 4-2
Tippar kvartsfinalerna såhär
Hv vinner 4-1
Modo vinner 4-2
Karlskoga vinner 4-2
Löven vinner 4-2
Ganska poängstark spelare, Bra ålder.
Minns inte hur hans karaktär var ...?
På 28 matcher gjorde han 8-17 25 P.
Det vann han SSK poängliga på.
Sedan gjorde han 7 - 5 12 p på 14 matcher i DEL