puffe: varför tror du inte att bois kan lösa det?
Inlägg: 2315422
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Larsson#89: Tappar man hemmaplansfördel i nästa runda är det tufft nog, då får man Boden eller Väsby troligen. Sedan tror jag inte man räcker till i kvalserien där bara ett lag går upp. Men hoppas att jag har fel