Inlägg: 2315637
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Kristianstad 1:7
Robin Ztorken L: Nej, går båda ni vidare väljer HV först av de lag som inte är MoDo.
+ 2
Sv: MoDo - Kristianstad 1:7
Robin Ztorken L: Nej om HV går vidare väljer dom vilka dom ska möta av 3/4an alltså Löven eller BIK sen får vi laget som blir över
+ 2
Kan det stämma?
Ettan och tvåan i serien kan väl inte mötas förrens i en eventuell final?