{5647}: Vi är sjukt osynkade och passningarna är inte bra alls, matchen känns helt öppen.
Inlägg: 2315840
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Kristianstad 1:7
Gavelo: pissigt spel jo. Men den här säsongen har vi ju lyckats vinna ändå.
+ 1