Inlägg: 2316189
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Kristianstad 1:7
Gavelo: ingen höjdarmatch av Modo, kik drog ner tempot rejält. Tycker vi ändå höll dem på utsidan. Kik gör vad dom kan, men är ett mediokert lag
Sv: MoDo - Kristianstad 1:7
KIK verkar inte vara glada över att MoDo valde dom. Dom var sura hela kvällen lång. Från Malte till Gath..
+ 2
Men som du säger, alla måste upp ganska många procent om vi skall överleva kvarten.