+ 2
Inlägg: 2316411
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Kristianstad 1:7
Funderar om inte Karlin måste ställa om spelet lite inför nästa match för som han själv och spelarna säger så spela dem defensivt och väntade ut KIK. Men jag tycker någonstans att MoDo som har på pappret ett spetsigare lag än KIK borde nyttja sin offensiva kraft mer.
Tex gör en bra match och det ska vi va glada för, det fanns många lägen där KIK hade kunnat bådw kvittera och dra ifrån.
Tycker fortsatt kedjan med Aagard-EJK-Jelisejevs ser bra ut!
Hade velat se mer utav förstakedjan än bara första 10 min i första perioden.
Av att döma från match 1 (vilket man inte ska dra för stora växlar av) så tycker jag just nu att Mannberg är den som hänger lite löst när Svenne är tillbaka. Fan så många pucktapp och klara lägen han missa igår.
Hoppas på en mer offensiv och målrik match imorgon, va alldeles för mycket stolpe ut igår trots att resultatet får bedömas som stolpe in!
Tex gör en bra match och det ska vi va glada för, det fanns många lägen där KIK hade kunnat bådw kvittera och dra ifrån.
Tycker fortsatt kedjan med Aagard-EJK-Jelisejevs ser bra ut!
Hade velat se mer utav förstakedjan än bara första 10 min i första perioden.
Av att döma från match 1 (vilket man inte ska dra för stora växlar av) så tycker jag just nu att Mannberg är den som hänger lite löst när Svenne är tillbaka. Fan så många pucktapp och klara lägen han missa igår.
Hoppas på en mer offensiv och målrik match imorgon, va alldeles för mycket stolpe ut igår trots att resultatet får bedömas som stolpe in!
+ 2
Hoppas modo kan slappna av mer nästa match, även om en torsk på hemmaplan känns ödesdiger.