+ 3
Inlägg: 2316467
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Kristianstad 1:7
{9315}: Gör man bara ett enda mål i en match är risken överhängande att man torskar även om man råkar vara det bättre laget och igår kunde vi verkligen förlorat.
Ett bra försvar och Tex fick fixa det hela åt oss.
Ett bra försvar och Tex fick fixa det hela åt oss.


kändes konstigt att höra intervjun med kristiandsspelaren i första pausen där han försökte såga allt som hade med modo och göra, det var ett dåligt lag med dålig publik, vet inte om han försökte trigga sig själv eller om fokus låg på helt fel ställe
nu försöker vi plocka ut 20% till ur modo så blir det förhoppningsvis mer bekvämt imorgon så kan gath stå och skrika och gorma på domarna bäst han vill