Inlägg: 2317445
Svarskommentarer
Sv: MoDo-Kristianstad 2:7
Tarasov: Underkänd period. Nu får spelarna för fan skärpa disciplinen. Så jävla många utvisningar som är helt onödiga, låt Kristianstad fula sig och bjuda på pp... Som det ör nu spelar vi dem i händerna...
+ 1
Ja det känns som om vi tr fler onödiga