+ 1
Inlägg: 2317502
Svarskommentarer
Sv: MoDo-Kristianstad 2:7
Robin Ztorken L: när vi ökar tempot och spelar ut märks klassskillnad, tyvärr har vi bara sett det punktvis ikväll
Sv: MoDo-Kristianstad 2:7
Robin Ztorken L: Hörde att Icing-Ove skall leda morgondagens träning. Han ska lära Modo hur grishockey skall spelas
Sv: MoDo-Kristianstad 2:7
Robin Ztorken L: Ett stort misslyckande att vi inte är bättre än så här i slutspelet.
Vi har bara tur som leder, vi kommer ingenstans och allt ser bara kaosaktigt ut@