+ 1
Inlägg: 2317520
Svarskommentarer
Sv: MoDo-Kristianstad 2:7
jonsson: Förstår honom, det där är inte straff nånstans.
Pinsamt dåligt domslut!
Pinsamt dåligt domslut!
4-2, jihaaaa…….. och Gath är vansinnig