Inlägg: 2317522
Svarskommentarer
Sv: MoDo-Kristianstad 2:7
henkeiskogen: Sjukt att han skapar den chansen med enhandsfattning typ. Å andra sidan lyckas han ju själv fastna och trassla in sig med klubban kan jag tycka.
Men det är bara att tacka och ta emot.
Men det är bara att tacka och ta emot.
Vem behöver Modigs när vi har Nordin?