+ 1
Inlägg: 2317553
Svarskommentarer
Sv: MoDo-Kristianstad 2:7
Robin Ztorken L: Undrar hur Karlin gör när Sveningsson är tillbaka? Lägger man verkligen Jelisejevs i en tredje speciellt nu när han har börjat att komma in bra i andra kedjan?
Sv: MoDo-Kristianstad 2:7
Robin Ztorken L:
Inget märkligt att de skickliga spelarna hanterar ett högre tempo bättre. Näsen klarar det också riktigt bra hittills. Sen hoppas jag att Vigge för böta en tusenlapp för varje utvisning han drar på sig.
Inget märkligt att de skickliga spelarna hanterar ett högre tempo bättre. Näsen klarar det också riktigt bra hittills. Sen hoppas jag att Vigge för böta en tusenlapp för varje utvisning han drar på sig.
+ 3
Hasas defensiva misstag är som bortblåsta och han är fortfarande vass framåt