Inlägg: 2317669
Svarskommentarer
Sv: MoDo-Kristianstad 2:7
Sven Tuta:
Vi vinner ändå, fast det går halvtaskigt. Starkt!
KIK förlorar för att de focuserar på grisandet istället för spelet. Sen deras tränare, stöön... Loosermentalitet.
Vi vinner ändå, fast det går halvtaskigt. Starkt!
KIK förlorar för att de focuserar på grisandet istället för spelet. Sen deras tränare, stöön... Loosermentalitet.
+ 5
Två vinster som inte övertygar
Kan bli problem nere i Kristianstad