Inlägg: 2320471
Svarskommentarer
Sv: Kristianstad - MoDo 3 och 4:7
Amitiel: Nä inte ikväll, gillar egentligen Gath förutom när han tog på sig offerkoftan i periodpausen förra matchen.
Lär han göra, köra med lite att dom var bättre laget också.