+ 7
Inlägg: 2320484
Svarskommentarer
Sv: Kristianstad - MoDo 3 och 4:7
Rytter: Tänker såhär. Sportchef/tränare i en klubb som höll sej kvar med minsta marginal förra säsongen. Han ser, liksom Bäckis att han kan påverka laget genom att bete sej.
Med hans ekonomi, en oerhört bra ledare för sin klubb
Lite psykologi va....
Med hans ekonomi, en oerhört bra ledare för sin klubb
Lite psykologi va....
+ 1
Bra ledare? Hur tänkte du då?
Han har gapat och skrikit på domaren sedan minut 1 i match 1.
Hans spelare tar efter och åker på abuse efter abuse och ger bort denna match samt sätter sig i jobbiga situationer match efter match.
Ganska dåligt ledarskap skulle jag säga och han får sina spelare att fokusera på motståndare och domare istället för att försöka spela hockey.