+ 1
Inlägg: 2320490
Svarskommentarer
Sv: Kristianstad - MoDo 3 och 4:7
Rytter: Jag tycker fortfarande inte att vi var speciellt bra. Det där fantastiska passningstempot vi hade i powerplay är inte där. Många uppspel är slarviga etc. Ändå vinner vi med 7-2.
Det är lovande och besvärande på samma gång. Lovande att vi har en grymt hög toppnivå, men besvärande att vi aldrig tycks kunna fokusera över tid.
Det är lovande och besvärande på samma gång. Lovande att vi har en grymt hög toppnivå, men besvärande att vi aldrig tycks kunna fokusera över tid.
Även en blind höna kan....