Trilske: ska väl vara Paananen himlande med ögonen i båset kanske?
Inlägg: 2320967
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KevlarKent: Ska erkänna att man nog har blivit lite blasé nu när man tittar på andra lags pp efter att ha följt firma Näsen/Bernhardt en hel säsong som bara står och matar puckar, match efter match...
+ 1
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Varför måste alla kommentatorer låta som Wikegård numera?🤦🏻 Samma tonfall, nån grej numera tydligen