Inlägg: 2322722
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Kristianstad 5:7
Gavelo:
När man klagar på en som hela halen tycker är en solklar utvisning .
Så gör man det inte för att man tycker den är fel , Utan att man skall få en utvisning tillbaka så snabbt som möjligt! Med andra ord sätta press på domaren.
Funkar bäst på hemmaplan då man får hela publiken med sig i varje situation.
Vilket gör det lättare för domarna att ta en utvisningen som ligger på gräns.
Man får med sig ett par stycken sådana på hemmaplan.
Men gnäller som fan på dem på bortaplan och tycker att man blir orättvist behandlad.
När man klagar på en som hela halen tycker är en solklar utvisning .
Så gör man det inte för att man tycker den är fel , Utan att man skall få en utvisning tillbaka så snabbt som möjligt! Med andra ord sätta press på domaren.
Funkar bäst på hemmaplan då man får hela publiken med sig i varje situation.
Vilket gör det lättare för domarna att ta en utvisningen som ligger på gräns.
Man får med sig ett par stycken sådana på hemmaplan.
Men gnäller som fan på dem på bortaplan och tycker att man blir orättvist behandlad.
Man kan inte ”sätta press” på domarna genom att gnälla på helt solklara utvisningar och sen bli utvisad själv för Abuse, då har man helt tappat det anser jag.