Rytter: At utveckla spelare så att den kan ta nästa steg det är ju det Bad_Brett beskriver men med finare ord vara en farmarklubb till SHL helt enkelt.
Inlägg: 2323619
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Kristianstad 5:7
DrCox:
Rätt stor skillnad på ""MoDo ska fostra spelare åt andra lag" och att "Vi ska vara en attraktiv klubb dit spelare vill komma för att utvecklas och bli bättre"
Har du sett att modo har en uttalad målsättning som klubb att fostra spelare till andra lag?
Rätt stor skillnad på ""MoDo ska fostra spelare åt andra lag" och att "Vi ska vara en attraktiv klubb dit spelare vill komma för att utvecklas och bli bättre"
Har du sett att modo har en uttalad målsättning som klubb att fostra spelare till andra lag?