+ 2
Inlägg: 2323971
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Kristianstad 6:7
Bad_Brett: Jo, men då kan vi lägga ned forumet. Flest mål vinner.
Sedan känns det som att det där med precision är rätt löjligt. Hade inte isens beskaffenhet, störningar av motståndare, egen balans, målvakter och en sjuk massa andra parametrar varav flera inte ens går att påverka så hade jag hållit med.
Det är därför tränarna oftast pratar om prestation. Du kan fundera på hur ofta tränarna efter en match inte kommenterar hur man spelat, utan bara pekar på resultattavlan och säger. Vi skiter I prestation, utan mest mål vinner.
Sedan känns det som att det där med precision är rätt löjligt. Hade inte isens beskaffenhet, störningar av motståndare, egen balans, målvakter och en sjuk massa andra parametrar varav flera inte ens går att påverka så hade jag hållit med.
Det är därför tränarna oftast pratar om prestation. Du kan fundera på hur ofta tränarna efter en match inte kommenterar hur man spelat, utan bara pekar på resultattavlan och säger. Vi skiter I prestation, utan mest mål vinner.
+ 2
Sv: MoDo - Kristianstad 6:7
Bad_Brett: så rätt! Det som kan omkullkasta att bästa laget vinner är dommarna annars är det det bästa laget som gäller.
Skjuter vi 10 skott i stolpen och KIK skjuter ett som går in, så är de det bästa laget. Det är inte otur att skjuta i stolpen, det är brist på precision.