+ 1
Inlägg: 2324019
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Kristianstad 6:7
{5647}: Jag förstår inte vad det är som är så svårt att ta in. Tillfälligheter och otur spelar roll i enskilda matcher.
Om vissa lag konsekvent lyckas ligga i toppen med betydligt mer begränsande medel än MoDo, blir det ju lite pinsamt att hävda att vi haft otur i 30 års tid (bortsett från 2007).
Jag menar, låt mig se:
1994 Finalförlust: Otur/dåliga domare/Forsberg med bihåleinflammation
1998 Semifinalförlust: Otur/dåliga domare
1999 Finalförlust: Otur/dåliga domare
2005 Kvartsfinalförlust: Otur/dåliga domare
2010 Missat slutspel: Otur
2016 Nerflyttning: Otur/dåliga domare
2020 Avbruten säsong/massflykt: Otur med Covid/Björn är ett psycho
Jag har säkert glömt en massa andra händelser, men nog tusan har MoDoiter en jäkla benägenhet att skylla sina egna misslyckanden på otur?
Om vissa lag konsekvent lyckas ligga i toppen med betydligt mer begränsande medel än MoDo, blir det ju lite pinsamt att hävda att vi haft otur i 30 års tid (bortsett från 2007).
Jag menar, låt mig se:
1994 Finalförlust: Otur/dåliga domare/Forsberg med bihåleinflammation
1998 Semifinalförlust: Otur/dåliga domare
1999 Finalförlust: Otur/dåliga domare
2005 Kvartsfinalförlust: Otur/dåliga domare
2010 Missat slutspel: Otur
2016 Nerflyttning: Otur/dåliga domare
2020 Avbruten säsong/massflykt: Otur med Covid/Björn är ett psycho
Jag har säkert glömt en massa andra händelser, men nog tusan har MoDoiter en jäkla benägenhet att skylla sina egna misslyckanden på otur?
+ 4
Sv: MoDo - Kristianstad 6:7
{5647}: Men, nu hoppas jag att vi får en bra start och städar av matchen genom fokuserat försvarsspel.
Du har ju hyllat HV för att ha gjort en fantastisk säsong. De förlorade tre på raken som mest. (Sedan sparkade de sportchefen också, trots att han gjort allt rätt)