Där rök semin.
Inlägg: 2324081
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Kristianstad 6:7
JoakimE: Ja, alltså torskar man mot Kristianstad har man inget att göra i en semi. Klarar vi det blir vi svepta med 4-0 ändå.
+ 2