Ja då vet man vad man ska göra på tisdagkväll
Inlägg: 2324090
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Kristianstad 6:7
Förnedrande...
Hur fasen ska man vända på detta?
Bara ett lag på plan idag
Hur fasen ska man vända på detta?
Bara ett lag på plan idag
Sv: MoDo - Kristianstad 6:7
Gusse: tur att fina MoDo flög, så att vi kunde optimera farten i den här matchen! Bortskämda!
+ 1