snowden: Varför åker inte Näsén på icingpuckarna?
Inlägg: 2324107
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Kristianstad 6:7
Bad_Brett: Jag undrar var våra producerande spelare befinner sig???
Vi ser helt chanslösa ut, finns noll driv och engagemang, ungefär som i övriga matcher mot KIK.
Fattar inte hur vi kan vara så utspelade, skapade en enda målchans i första?
Vi ser helt chanslösa ut, finns noll driv och engagemang, ungefär som i övriga matcher mot KIK.
Fattar inte hur vi kan vara så utspelade, skapade en enda målchans i första?
+ 1
Sv: MoDo - Kristianstad 6:7
Bad_Brett: Redan gjort klart med mäktiga Oskarshamn nästa säsong tillsammans med Vigenault och Bernhardt tror jag
+ 2