{7639}: Exakt jag tycker också man borde prova spela Tikkanen. Han har en bra högsta nivå. Han presterade ju matchen i Växjö.
Inlägg: 2324118
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Kristianstad 6:7
Gurkan: Om inte annat för att väckande laget. Det jag inte förstår är varför vi spelar så mycket själva i egen zon. Ingen går in och screenar bort försvarare för att skapa yta åt sin kompis. Även det fysiska spelet lyser med sin frånvaro.
Sv: MoDo - Kristianstad 6:7
Gurkan: Håller helt med om detta dock tror jag att det är försent nu i denna matchserie. Han har inte spelat ett ENDA match hittills så ingen mening att chansa på honom i sista matchen. Dock fattar jag inte att man inte spelade han i fredags eller idag?
+ 1