Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: på tal om ryggsäckar och utvisningar, domarna har uppenbarligen helt slutat blåsa för slashing. Igår vevades det som på det glada 90-talet utan åtgärd.
Om det är det dom menar med hårt spel så kan jag gott vara utan.