Inlägg: 2330030
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Keriksson: Jag fattar inte vad som gör Oskarshamn till plastlag. De är väl så mycket ortens lag som bara kan bli. Att jämföra med Karlskoga eller Tingsryd m fl. Men alla utom MODO verkar vara plastlag!? Kan någon förklara?
Ska woods gå till SHL så hoppas jag han går till ett lag med klass som t.ex. Luleå eller Frölunda. Inte IKO och absolut inte Leksand. 🤑