Inlägg: 2330620
Svarskommentarer
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Dundee: Vi drog på oss två onödiga utvisningar. Resten är direkta tjänstefel av domarna.
Det som stör mig att domarna varit så extremt enögda på ett sätt jag inte sett på år och dag.
Det som stör mig att domarna varit så extremt enögda på ett sätt jag inte sett på år och dag.
+ 1
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Dundee:
Gissar att 95% av forumet kommer att ha gett upp vid en ev förlust idag.
Gissar att 95% av forumet kommer att ha gett upp vid en ev förlust idag.
+ 1
Nu är det mycket tid kvar och matcher men måste börja med att hålla huvudet kallt.