+ 1
Inlägg: 2330720
Svarskommentarer
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Gavelo: jag tycket det funkade rätt bra när Sebastian Ohlsson hoppade in i förstakedjan under match 2. Han fick upp farten lite med sin ettriga spelstil. Kanske värt att testa i nästa match?
Fokus skall vara på nästa match.
Karlin kommer tvingas ändra om i laget annars tappar jag mycket förtroende för honom.
Hasa förpassas till Göteborg, och Ersätts av Styf som inte får åka över röd linje.
Ingman spelar med Folin och Berna med Wahlberg, Näsén med Styf.
Aagaard går in med Sam och Woods
EJK kör med Mannberg och Sveningsson
Jelis kör med Olsson och Nordin
Tanner och OP vilar, Sylle avlastar