Inlägg: 2330779
Svarskommentarer
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Gavelo: Jag vet inte om det var brist på erfarenhet från Hinken som ställde till det eller om MoDo insåg att det hade varit idiotiskt att försöka utmana HV i år.
Kanske är därför man tjatar om "stämning i truppen" etc. Man får det att utåt sett låta som en strategi istället för att säga "Vi kan inte utmana i år. Vi satsar på nästa istället".
Gissar att Widebro och co är lyriska oavsett hur det slutar.
Kanske är därför man tjatar om "stämning i truppen" etc. Man får det att utåt sett låta som en strategi istället för att säga "Vi kan inte utmana i år. Vi satsar på nästa istället".
Gissar att Widebro och co är lyriska oavsett hur det slutar.
+ 2
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Gavelo: Håller verkligen med, nästa säsong så måste vi ha en betydligt större och bredare trupp och fler spets !
+ 2
Modo måste iaf ha en större trupp till nästa säsong, efter sista transferfönstret bör vi ha 8 seniorbackar + juniorer samt 15 forwards känns som ett bra utgångsläge.