Inlägg: 2330782
Svarskommentarer
Sv: Semifinal 2022: MoDo Hockey - IF Björklöven
Robin Ztorken L: Så dumt att vi inte förstärkte laget. Kelleher ansågs inte vara värd pengarna. Nu kommer man aldrig erkänna det men känns som att man inte ville ”satsa allt” denna säsong för att HV är så överlägsna.
+ 2
Vi har inga spelare ,just nu, som kan producera framåt.
Alla är iskalla, karlin måste väcka liv i offensiven.
Hoppas demontränaren kan lyckas där nu, det behövs.
Dags att vakna, två mål på två matcher säger all och lite till hur illa det är!