jonsson: Snart har dom fyllt på med Berna, Sam och Woods så sportchefen i Oskarshamn sitter lugnt, behöver inte ens scouta, bara lyfta luren och beställa spelarna.
Inlägg: 2331152
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Gavelo: Nu ser det ut som en Lövenspelare gjort illa sig. Man kallar in ambulans. Hade det verkligen varit någon från Löven så hade han spelat bästa byte, men det här här verkar inte handla om någon filmning.