MoDoNörden: www.aftonbladet.se/sportbladet/hockey/a/lVyO79/august-berg-till-modo-lamnar-leksand
Inlägg: 2331251
Svarskommentarer
Sv: Silly season
Modo4321: Kanon! Blir jättebra. Höll koll på honom när han spelade i Södertälje i backpar med Adam Wilsby för två år sedan. Helt outstanding då, bland de bästa i ligan. Bra blick, läcker skridskoåkning och ett ständigt hot med sin frenesi på backplats. Påminner en hel del om Hasa faktiskt.
+ 2